0,00 €
Ostoskori Päivitä

Ei tuotteita

Verkkokaupan tuotteita myy  Louhittaren Luola, y-tunnus FI23110157.

Vastaamme verkkokauppaamme koskeviin kyselyihin sähköpostitse osoitteella luola@louhittarenluola.fi tai puhelimitse numerossa 0400-594915 (arkisin klo 9-16).


Tilaaminen

Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa ja kansainvälisesti. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 % tai 10 %. Kaikki hinnat ovat euroissa (€). Toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan.

Tilaamisen yhteydessä sitoudut näihin voimassa oleviin toimitusehtoihin, jotka koskevat kaikkia Louhittaren Luolan verkkokaupasta toimitettuja tuotteita. Nämä ehdot ovat voimassa, ellemme sovi erikseen muita ehtoja kanssasi.


Louhittaren Luola ei vastaa sivustolla mahdollisesti olevasta virheellisestä hinta- tai varastotiedosta ja pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. 


Tilauksen peruuttaminen

Voit peruuttaa tilauksen, jota ei ole lähetetty, ilman kuluja. Palautamme silloin tilauksesi summan tilillesi 14 vrk sisällä peruutuksen vastaanottamisesta. Tilausta, joka on jo lähetetty, ei voida perua.


Paketin noutamatta jättäminen ei ole kaupan peruuttamista! Jos paketti jää noutamatta, joudumme laskuttamaan uudet postikulut + laskutuslisä 3,90 € tai halutessasi perua tilauksen, emme palauta postikuluja.


Tuotteiden saatavuus

Jos tuotetta voi lisätä koriin, tuotteen kohdalla "Saatavilla"-tekstin vieressä lukee varastossa olevien tuotteiden määrä - esimerkiksi "Saatavilla (2 kpl)". Muussa tapauksessa valitse tilausvärinen lanka, ja tuote värjätään sinulle tilauksesta. Jos jotakin tuotetta ei näy verkkokauppamme sivuilla, sitä ei tällä hetkellä ole varastossa.


Hinnat ja toimitusmaksut

Hinnat sisältävät arvonlisäveron 10 % tai 24 %.


Tuotteiden hintoihin ei sisälly toimitusmaksuja. Ne veloitetaan pakettisi painon mukaan erikseen tilauksen yhteydessä.


Maksaminen

Voit maksaa tuotteet ja postikulut helposti joko pankkien maksunapeilla tai Paypalin kautta heti tilatessasi. Otathan yhteyttä meihin, jos tilaamisessa tai maksamisessa ilmenee ongelmia.


Värit ja värjäyserät

Langat on kuvattu siten, että ne kuvaavat lankaa ja sen väriä mahdollisimman tarkasti. Värit ja niiden sävyt saattavat vaihdella tietokoneiden näytöillä. Värieroja voi olla myös eri värjäyserien välillä.


Varastossamme voi olla usean eri värierän lankaa. Tilatessasi useamman kuin yhden vyyhdin samaa väriä, pyrimme varmistamaan, että langat ovat samaa värierää ja/tai mahdollisimman samankaltaisia. Aina ei ole kuitenkaan mahdollista saada saman erän tai samankaltaisia lankoja, vaikka sävy olisikin sama, joten halutessasi isomman määrän samanväristä lankaa, suosittelemme sen tilaamista erikseen


Jokaisesta langastamme löytyy tilausvärivaihtoehto, ja suosittelemme sen käyttämistä silloin, kun haluat isomman määrän samanväristä lankaa.


Tilauksesta tehtävät sävyt (custom-värit)

Louhittaren Luolan värikartta on laaja, mutta sekään ei kata kaikkia värejä. Halutessasi oman sävysi värikartan ulkopuolelta valitse "custom"-sävy. Otamme tilauksesi jälkeen yhteyttä, jotta lankoihin saadaan mahdollisimman tarkkaan haluamasi sävy. 


Jokainen tilauksesta tehtävä värjäyserä värjätään erikseen. Emme voi taata täsmälleen saman sävyn saamista uuteen erään, joten tilaa kerralla työhön tarvitsemasi määrä. Tilauksesta tehtävät sävyt ovat aina erikoiseriä, joten niistä laskutetaan 10 % lankojen hinnasta tilaustyölisää. 


Värikartan sävyihin värjättävistä langoista emme peri ylimääräistä maksua - tilaustyölisä koskee vain sävyjä, jotka värjätään asiakkaan toiveen perusteella.


Tilauksesta tehtävillä custom-sävyisillä langoilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.


Tuotteen tiedot

Pyrimme antamaan mahdollisimman tarkat ja hyödylliset tiedot kunkin tuotteen kohdalla. Vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin lisäkysymyksiisi. Kaikki verkkokaupassamme listatut tuotteet eivät välttämättä ole saatavilla tilaushetkellä. Varaamme oikeuden lopettaa tuotteiden tarjoamisen verkkokaupassa ilman ennakkoilmoitusta. Louhittaren Luola ei vastaa väärästä hinta- tai varastotiedosta. Tuotteita, joita ei ole saatavana, ei voi lisätä ostoskoriin. Samat tuotteet, jotka ovat näkyvillä verkkokaupassamme, ovat myynnissä myös tehtaanmyymälässämme Martinniemessä. Jos tilaamasi tuote on loppunut, olemme yhteydessä sinuun, jotta voimme värjätä tuotteen sinulle uudelleen tai tarjota korvaavan tuotteen.


Tuotteet on kuvattu niin, että ne esittäisivät tuotteen mahdollisimman totuudenmukaisesti. Huomaa, että lankojen sävyt voivat näyttää eri näytöillä erilaisilta.


Toimitusaika 

Kaikki tilaukset toimitetaan vasta, kun tilaus on maksettu.


Varastossa olevien lankojen toimitusaika on 2-6 päivää. Pyrimme saamaan kaikki tilaukset kuljetettavaksi saman tai viimeistään seuraavan päivän aikana, mutta sesonkiaikana toimitus voi viivästyä. Olemme yhteydessä sinuun, jos tilausaika venyy syystä tai toisesta.


Tilaustuotteiden toimitusajan ilmoitamme erikseen. Sesonkiaikana tilaustuotteita voi joutua odottamaan 2-4 viikkoa, mutta pyrimme toimittamaan langat tätä nopeammin. 


Alennusmyyntien yhteydessä toimitukset saattavat olla pidempiä. Huomaa, että juhlapyhät voivat vaikuttaa postitusaikoihin meistä riippumattomista syistä.


Toimitamme tilaukset pääasiassa postipaketteina lähimpään Postin pakettiautomaattiin.
Ilmoitathan aina puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, jotta voimme lähettää sinulle tilausvahvistuksen ja toimitusilmoituksen paketin seurantakoodeineen. Saat myös paketin saapumisilmoituksen tekstiviestitse. Ongelmatilanteissa olemme usein myös yhteyksissä puhelimitse tai sähköpostitse.


Toimitukset ulkomaille

Tilaukset ulkomaille toimitetaan Postin Priority tai Economy-kirjeenä (ei seurantamahdollisuutta) tai Priority-paketteina (sisältää seurannan).


Toimitusaika-arviot:

Priority Maksikirje:

Pohjoismaat ja Keski-Eurooppa 2–5 työpäivää, muu Eurooppa 3–6 työpäivää, muun maailman suuret kaupungit 4–10 työpäivää, muut kohteet: ei arviota.


Economy Maksikirje:

Pohjoismaat 7–14 työpäivää, muu Eurooppa 8–16 työpäivää, muun maailman suuret kaupungit alk. 12 työpäivää, muut kohteet: ei arviota.


Priority Paketti:

Pohjoismaat 2–5 työpäivää, muu Eurooppa 3–7 työpäivää, muu maailma 6–14 työpäivää.


Toimitusmaksut:
Priority Maksikirje, Euroopan maat:

0-200 g: 10,50 €

200-450 g: 16,60 €

yli 450 g: 23,50 €


Economy Maksikirje, Euroopan maat:

0-200 g: 8,30 €

200-450 g: 13,40 €

yli 450 g: 21,00 €


Priority Paketti, Euroopan maat:

24,50 €


Priority Maksikirje, Euroopan ulkopuolelle:

0-200 g: 10,50 €

200-450 g: 16,60 €

yli 450 g: 23,50 €


Economy Maksikirje, Euroopan ulkopuolelle:

0-200 g: 12,50 €

200-450 g: 12,60 €

yli 450 g: 37,00 €


Priority Paketti Euroopan ulkopuolelle:

27,00 €


Tilatessasi tuotteita Suomen ulkopuolelle olet vastuussa kaikista tullimaksuista ja veroista.


Unohtuiko tilauksestasi jotain tai haluatko tehdä lisätilauksen?

Voimme yhdistellä useampia tilauksia, jos aiempaa tilausta ei ole vielä postitettu. Valitse tällöin lisätilauksille toimitustavaksi "Nouto", jotta et joudu maksamaan ylimääräisiä toimituskuluja ja kerro tilauksen lisätiedoissa, että haluat yhdistää tilaukset. Jos yhdistettävistä tilauksista on maksettu liikaa postikuluja, emme valitettavasti palauta niitä tilille. Huomioithan, että jos joudumme laskuttamaan liian vähän maksettuja postikuluja, lisäämme laskuun laskutuslisän 3,90 €.


Palauttaminen ja vaihtaminen

Verkkokaupassa tuotteilla on 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus.


Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessa sekä kaikki tuotemerkit ja vyötteet paikallaan. Palautettavien tuotteiden postituskulut maksaa asiakas.


Tuotteita vaihdettaessa tuotteet voi palauttaa yhdellä kertaa ilman lisäkustannuksia, Louhittaren Luola korvaa tällöin palautuvan tuotteen postikulut sinulle lahjakorttina tai palautuksena tilillesi. Vaihdettaessa tuotteita uudet tuotteet postitetaan, kun vaihdettava tuote on värjätty. Kun palautettava tuote (tuotteet) on vastaanotettu, tilauksen maksu palautetaan suoraan tilillesi tai hyvitetään lahjakorttina palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen, viimeistään 14 vuorokauden sisällä siitä, kun vastaanotamme tuotteet. Palautuksia/vaihdettavia tuotteita ei vastaanoteta yli 14 vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamis/noutamishetkestä.


Oliko saamasi tuote väärä tai vahingoittunut?

Jos tilauksesi mukana tullut tuote on väärä tai vahingoittunut tai tuotteita puuttuu, ilmoitathan siitä välittömästi meille sähköpostitse luola@louhittarenluola.fi tai puhelimitse 0400-594915. Tarkistathan tilaamiesi tuotteiden kunnon heti paketin saavuttua. 


Jos tilaukseen on eksynyt vääriä tai viallisia tuotteita tai tuotteita puuttuu kokonaan, lähetämme korvaavat tuotteet ilman erillisiä kuluja sinulle.


Palautukset

Verkkokaupassa tuotteilla on 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus. Ilmoitathan ensin osoitteeseen luola@louhittarenluola.fi, mikäli haluat palauttaa tuotteen, niin ohjeistamme, miten palautus tehdään. Korvaamme palautuksesta aiheutuvan postimaksun asiakkaalle, mikäli tuote on virheellinen (ks. alla). Muussa tapauksessa asiakas maksaa palautuksen postikulut itse.


Virheelliset tuotteet

Jos epäilet saaneesi virheellisen tai väärän tuotteen, olethan välittömästi yhteydessä meihin mieluiten sähköpostitse. Tärkeintä meille on asiakastyytyväisyys! Teemme kaikkemme, että asiakkaamme olisivat tyytyväisiä ja pyrimme ratkaisemaan kiistatilanteet molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. 


Tuotetta pidetään virheellisenä tuotteena, jos

  • 100 g vyyhdissä on enemmän kuin kaksi (2) solmua tai 50 g vyyhdissä on enemmän kuin yksi (1) solmu
  • lanka on poikki useasta kohtaa vyyhdissä
  • se ei vastaa sävyltään tuotteen verkkosivuilla ilmoitettua (tuotteen vyötteeseen merkitty värin nimi poikkeaa tuotteen sivulla ilmoitetusta nimestä)
  • tuotteessa on useita, tuotteen sivuilla ilmenevästä kuvasta ja/tai tekstistä poikkeavia laikkuja tai läiskiä
  • tuotteen paino poikkeaa tuotteen sivulla ilmoitetusta painosta
  • tuotteita on toimitettu eri määrä kuin asiakas on tilannut

Tuotetta pidetään vääränä tuotteena, jos 

  • tuote ei vastaa sävyltään tuotteen verkkosivuilla ilmoitettua (tuotteen vyötteeseen merkitty värin nimi poikkeaa tuotteen sivulla ilmoitetusta nimestä)
  • tuotteita on toimitettu eri määrä kuin asiakas on tilannut
  • Virheellisen tuotteen vaihdamme ilman lisäkuluja ostajalle. Väärän tuotteen tapauksessa toimitamme puuttuvat vyyhdit ilman lisäkuluja ostajalle.

Virheenä tai vääränä tuotteena ei pidetä

  • tuotetta, joka vastaa vyötteessä ilmoitetulta sävyltään tuotteen verkkosivuilla ilmoitettua
  • tuotteita, jotka ovat eri värjäyseristä, jollei asiakkaan kanssa ole etukäteen erikseen sovittu, että kaikki vyyhdit ovat samaa värjäyserää
  • tuotetta, joka vastaa sävyltään tuotteen verkkosivuilla ilmoitettua vyyhtiä, mutta ei vastaa kuvaa ostajan näytöllä
  • tuotteessa on pieniä, erivärisiä pilkkuja
  • vyyhtiä on vaikea keriä langan sotkuisuuden vuoksi


Pyrimme kuvaamaan kaikki langat mahdollisimman tarkasti ja todenperäisesti jokaiselle tuotesivulle. Kuitenkin lankoja värjätään useita vyyhtejä kerralla, ja vain yksi vyyhti kuvataan. Saamasi vyyhti ei siis välttämättä ole sama kuin kuvassa. Jokainen lankaerä värjätään käsin, ja jokainen erä värjäytyy yksilöllisesti, joten saamassasi vyyhdissä voi olla tummempia tai vaaleampia kohtia kuin kuvatussa vyyhdissä ja/tai pilkkuja. Lisäksi vyyhdistä on kuvassa näkyvillä vain osa, joten saamasi vyyhti voi poiketa kuvan vyyhdistä, erityisesti voimakkaan kirjavien ja pilkullisten lankojen kohdalla. Olethan aina yhteydessä meihin, jos epäilet saaneesi virheellisen tuotteen.


Sopimusehdot ja erimielisyydet

Jättäessään tilauksen ja/tai tarjouspyynnön asiakas hyväksyy kiistattomasti nämä sopimusehdot. 


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) tai ODR-foorumin ratkaistavaksi. ODR-foorumi on Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).